Monday, December 5, 2011

meroyann =,='

eh eh eh.. tak tau nak buadd apee !! nak meroyan boleh takk. sebab....... sebab tak tau nak buadd ape lah nak meroyan. hadooiiishh =.=  eh btw, nak cerita sikit ni. hehe, pasal masterchef lahh. ZAMIR handsomest kann. hihi , cewahh *gatalgatal. hadoii, entahlah macam mane boleh admire Zamir. sebab muka dia macam tuuutt kott. hehe :D jokejoke lahh. tapi memang betollah. eh..? hahaha.. dah keling. aiyok, tak taiyok.. ngehngehngeh XD eh lorh, continue story lah, ni haaa.. esok masterchef pasal masak bergroup. Zamir group merah tapi Ezani group biru.. chuiii,, sedih lorh. baru nak tengok diorang same group. sobssobssobs =.=' aku taknak ZAMIR + EZANI keluar. TAKNAK !!!!!!!!!!! kalau Ezani keluar dekat semi final, boleh lahh. asalkan Zamir dapat title Masterchef. huh, tau tak asal aku tengok masterchef je, mesti si Emilda tu ' bermesra ' dengan Zamir. eeuuwww.. geli je aku tengok Emelda tu. tak sedar diri. dah lahh gedikkss. auuww . tak payah nak perasan lebih lahh kau. supposedly kan hari tu Emelda yang keluar and should be Hui Ting stay kat masterchef , kan kan kan ? eii, dah lah Emelda tu gemuk. think about yourself lahh chuiii ! tak sedar diri tu siapa nak dekat dengan Zamir. tak layak lah bhaii~ lainlahh kalau ZAMIR + EZANI = SEPADAN .. kurus sama kurus. kalau age punya pasal tak heran lahh sangat. hah. tak boleh aku bayang kan kalau si EMELDA + ZAMIR = HANCUR BERKECAI  ... just FAKE lah chuiiiii .. sedar sikit ya wahai Emelda & fyi Emelda, dalm banyakbanyak family aku takde sorang pun ADMIRE kat kau. mau aku kerat 18 sape yang admire kau kann..??

No comments:

Post a Comment